Er du vår Customer Success Manager som brenne for fremtidsrettet avfallsteknologi?
Vi søker en positiv, løsningsorientert og strukturert CSM som vil få ansvar for å sikre en god kundereise med våre produkter og tjenester.
Arbeidsgiver: Reknes AS
Stillingstittel: Customer Success Manager (CSM)
Søknadsfrist: 16.06.2024
Ansettelsesform: Fast
Gjennom vårt supportsenter vil du være den primære kontaktpersonen for våre kunder, og din rolle vil være å bidra til økt kundeverdi.
Vi trenger deg som er glad i å møte kunder, løse utfordringer og skape muligheter både for kunden og selskapet.
Reknes AS er en ledende leverandør av virksomhetssystem for avfalls- og gjenvinningsbransjen.
Bransjen vår har økt endringstakten betydelig de siste årene, og vi får drahjelp fra et stadig økende engasjement i samfunnet, hvor det settes stort fokus på utnyttelse av avfall som ressurs. Dette stiller krav til nytenkning og endring som i stor grad vil være drevet av teknologi.
Reknes ønsker å drive denne teknologien fremover og satser betydelig for å ligge i forkant av de trender vi ser i markedet og utvide vårt markedsområde.
Hovedoppgaver og ansvarsområde:
- Bygge og opprettholde sterke relasjoner med kunder gjennom proaktiv kommunikasjon og problemløsning gjennom etablert support prosess
- Veilede kunden i bruk av våre løsninger gjennom opplæring og kursvirksomhet
- Kartlegge mersalgsmuligheter
- Tett samarbeid med leveranse, salg og utvikling for å sikre en sømløs kundeopplevelse
Reknes er et selskap i vekst, og det er også avgjørende at du evner å vise fleksibilitet og tilpasningsdyktighet i forhold til oppgaver og ansvar.
Kvalifikasjoner og erfaring:
- Minimum bachelor grad innenfor forretningsøkonomi, informatikk eller beslektede emner
- God forståelse for virksomhetssystemer, systemintegrasjoner og skybaserte løsninger
- Erfaring innen kundebehandling, konsulenttjenester eller salg gjerne innen programvarebransjen
- Sterke muntlige og skriftlige kommunikasjonsegenskaper
- Evne til å sette deg inn i tekniske konsepter og formidle dem på en forståelig måte
Som Customer Success Manager vil du rapportere til CEO
Om arbeidsgiveren
Leverandør av virksomhetssystem til avfalls- og gjenvinningsbransjen med 30 års erfaring.
Selskapet utvikler fremtidsrettet programvare og løsninger til ulike formål for alle aktører i bransjen.
Ønsker du mer informasjon om stillingen?
Ta gjerne kontakt med oss for å få svar på dine spørsmål eller en uformell samtale om stillingen.