Er du vår Customer Success Manager som brenne for fremtidsrettet avfallsteknologi?

Vi søker en positiv, løsningsorientert og strukturert CSM som vil få ansvar for å sikre en god kundereise med våre produkter og tjenester.


Arbeidsgiver: Reknes AS

Stillingstittel: Customer Success Manager (CSM)

Søknadsfrist: 16.06.2024

Ansettelsesform: Fast

Gjennom vårt supportsenter vil du være den primære kontaktpersonen for våre kunder, og din rolle vil være å bidra til økt kundeverdi.

Vi trenger deg som er glad i å møte kunder, løse utfordringer og skape muligheter både for kunden og selskapet.


 Reknes AS er en ledende leverandør av virksomhetssystem for avfalls- og gjenvinningsbransjen.

Bransjen vår har økt endringstakten betydelig de siste årene, og vi får drahjelp fra et stadig økende engasjement i samfunnet, hvor det settes stort fokus på utnyttelse av avfall som ressurs. Dette stiller krav til nytenkning og endring som i stor grad vil være drevet av teknologi.

Reknes ønsker å drive denne teknologien fremover og satser betydelig for å ligge i forkant av de trender vi ser i markedet og utvide vårt markedsområde.


Hovedoppgaver og ansvarsområde:

  • Bygge og opprettholde sterke relasjoner med kunder gjennom proaktiv kommunikasjon og problemløsning gjennom etablert support prosess
  • Veilede kunden i bruk av våre løsninger gjennom opplæring og kursvirksomhet
  • Kartlegge mersalgsmuligheter
  • Tett samarbeid med leveranse, salg og utvikling for å sikre en sømløs kundeopplevelse

Reknes er et selskap i vekst, og det er også avgjørende at du evner å vise fleksibilitet og tilpasningsdyktighet i forhold til oppgaver og ansvar.


Kvalifikasjoner og erfaring:

  • Minimum bachelor grad innenfor forretningsøkonomi, informatikk eller beslektede emner
  • God forståelse for virksomhetssystemer, systemintegrasjoner og skybaserte løsninger
  • Erfaring innen kundebehandling, konsulenttjenester eller salg gjerne innen programvarebransjen
  • Sterke muntlige og skriftlige kommunikasjonsegenskaper
  • Evne til å sette deg inn i tekniske konsepter og formidle dem på en forståelig måte

Som Customer Success Manager vil du rapportere til CEO


Om arbeidsgiveren

Leverandør av virksomhetssystem til avfalls- og gjenvinningsbransjen med 30 års erfaring.
Selskapet utvikler fremtidsrettet programvare og løsninger til ulike formål for alle aktører i bransjen.


Ønsker du mer informasjon om stillingen?

Ta gjerne kontakt med oss for å få svar på dine spørsmål eller en uformell samtale om stillingen.